8 października 2013

Informacja.





Przepraszam. 

Właściwie to nie wiem, co powinnam napisać, jak się wytłumaczyć. Przez całe wakacje praktycznie nie przesiadywałam w domu, a jeśli już byłam to potrzebowałam spokoju, odpoczynku. Znalazłam chłopaka i od samego początku miałam nieźle pod górkę. Nie będę tłumaczyć o co chodzi, bo nie chcę tego upubliczniać. Z 17 rozdziału miałam przetłumaczoną już sporą część, ale musiał ch*j szczelić w moje laptopa i wszystko, dosłownie wszystko, straciłam. Wszystkie zdjęcia, programy, szablony jakie wykonałam. Mam nadzieję, że ktoś mi naprawi laptopa, a jak nie naprawi to wszystko odzyska.

Jeszcze raz przepraszam i zabieram się za tłumaczenie.  

30 komentarzy:

  1. Warto poczekać :)
    <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, mi dokładnie się też tak stało tylko, że z komputerem bo mam na dwa programy :/

    Czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę szkoda, że nie dałaś nam znać wcześniej, że nie masz czasu itp., ale ważne, że nie zrezygniwałaś. Czekam niecierpliwie na kolejny rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest takie opowiadanie, że po prostu warto czekać. Mam nadzieję, że juz wszystko sobie poukładałaś. Najbardziej cieszę się z 4 ostatnich słów :)
    Czekam niecierpliwością :*

    OdpowiedzUsuń
  5. TAK SIĘ CIESZĘ! WARTO BYŁO TYLE CZEKAĆ, KOCHAM CIĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  6. opłacało się czekać ! :D czekam na nowy <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mimo to nadal cię kochamy za to że to dla nas tłumaczysz :) czekamy <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaaaaaa xbdjsbxuwnxgsudvey w koncu! hdevdiwgsuwbsi czekamy! ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Awww.! To słodkie jesteś kochana, ze znowu zaczniesz tłumaczyć.! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. JEJKUU <3 Tak się cieszę że wróciłaś. KOCHAMY CIĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo się cieszę, że wróciłaś bo to tłumaczenie jest cudowne! kiedy co najmniej dodasz nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie szkodzi, rozumiemy i kochamy cię ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jak ja się cieszę to muj ulub. blog naprawdę... Kocham cię, że wróciłąś :*

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja przeczytałam połowę po angielsku :( Ale to nic ! Przeczytam jeszcze raz ,ale po polsku <3

    OdpowiedzUsuń
  15. dfbdsuigb *.* nareszcie !

    OdpowiedzUsuń
  16. W końcu! Och :o Już się bałam, że odpuściłaś! Kocham

    OdpowiedzUsuń
  17. Przykro mi z powodu laptopa! Jeżeli chodzi o tłumaczenie. Cieszę się że nadal masz zamiar to pisać! Świetnie tłumaczysz i byłoby szkoda gdybyś przestała ;(. Mam nadzieje, że laptop się naprawi i odzyskasz swoje pliki i wszystko co tam miałaś. Pozdrowienia od Swaag Juss ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przykro nam ale tesknilismy :(

    OdpowiedzUsuń
  19. A więc kiedy nowy? Wciągnęłam się w to, to jedno z trzech moich ulubionych ff, jest cudowne *-*
    I jeśli możesz informuj mnie na tt @oliifka
    + JEŚLI POTRZEBUJESZ DODATKOWEJ TŁUMACZKI TO PISZ +

    OdpowiedzUsuń
  20. a kiedy będzie nowy bo nie mogę się doczekkać ps; świetnie tłumaczysz :P <# pozdrowionka K.. *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Super !!!!
    JUŻ NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ :*

    OdpowiedzUsuń
  22. ZAPRASZAM:

    http://love-is-hard-baby.blogspot.com/

    "War­to jest kochać za­kaza­ny owoc, dla sa­mego choć pos­ma­ku miłości.

    Nie żałuje."

    Główni bohaterowie: Miley Jones & Justin Bieber.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam to opowiadanie!! Zaczęłam czytać wczoraj i nie mogłam się oderwać. *.*
    Będę z cierpliwością czekać na nexta!<33

    OdpowiedzUsuń
  24. I znowu nie będziesz pisać przez 3 miesiące -,- Może znajdź kogoś do pomocy?

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest świetne <3 ale kiedy będzie nn ?

    OdpowiedzUsuń